Kundservice | Women's Health

Annons

Kundservice

Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren gällande din prenumeration, köp i butiken här på womenshealth.se.


När kommer den första tidningen i min prenumeration?
Det är beroende på utgivningsdag för nästkommande nummer men generellt dröjer det ca 4 – 6 veckor tills du får den första tidningen i din prenumeration. Ofta går det snabbare.

När får jag presenten som fanns med i mitt introduktionserbjudande?
Din premie får du ca 2-4 veckor efter att vi har registrerat betalningen för din prenumeration.

Hur gör jag för att förnya min prenumeration?
Du får automatiskt en förfrågan om fortsatt prenumeration i god tid innan din nuvarande period löper ut.

Var finns mitt prenumerationsnummer/kundnummer?
Kundnumret hittar du på avin uppe i högra hörnet eller på adressetiketten på tidningen

Var anmäler jag adressändring?
Adressändring kan du göra här.

Jag har anmält adressändring till kundservice men fick ändå tidningen till den gamla adressen.
Din adressändring kan ha registrerats hos oss efter det att tryckeriet adresserat tidningen. Om även nästa nummer kommer till fel adress kontakta oss.

Varför är förfallodatumet på mitt inbetalningskort redan ett par dagar efter jag fått det?
Ibland kommer din leverans senare än planerat. Därför kan förfallodatumet verka felaktigt.

Det är fel belopp på inbetalningskortet, vad gör jag då?
Då rekommenderar vi dig att kontakta oss så att vi kan rätta till felet. Glöm inte att uppge vilken tidning det gäller och ditt prenumerantnummer som du hittar på inbetalningskortet.

Varför är det så dyrt att prenumerera till utlandet?
Det beror på att det är helt andra kostnader för portot på tidningar till utlandet.
Varför har jag fått en påminnelse fast jag redan betalat?
Betalningen har antagligen kommit några dagar för sent till oss.

Min tidning var trasig när den kom i brevlådan. Vad ska jag göra?
Reklamera din tidning här.

Jag har fått en tidning fast jag inte gjort någon beställning. Hur gör jag för att stoppa fler leveranser?
Vi skickar bara ut tidningar som vi fått in en beställning på. Kontakta oss så hjälper vi dig att annullera beställningen.

Jag har sagt upp min prenumeration men tidningen fortsätter att komma...
De tidningar som du betalat för levereras till dig. Din uppsägning är troligtvis registrerad efter att nästa utgåva adresserats av tryckeriet.

Jag vill köpa gamla nummer av tidningen, vart vänder jag mig då?
I första hand till tidningens redaktion. Maila redaktion@womenshealth.se

Vad innebär en tillsvidareprenumeration (nummer för nummer prenumeration)?
Din prenumeration gäller tillsvidare och du betalar för tidningen med inbetalningskort som medföljer tidningen. Du kan när som helst säga upp din prenumeration via www.prenservice.se eller via telefon. Prenumerationen kan bara avslutas genom att du aktivt meddelar oss detta. Utebliven betalning för tidningen eller returnerad tidning gäller ej som uppsägning.

Ångerrätt
Vi tillämpar ångerrätt inom 14 dagar efter att betalning skett, betalningsdatum gäller. Ingår en premie ska denna returneras i oanvänt skick.

Hur säger jag upp min prenumeration?
Din prenumeration gäller tillsvidare och du betalar för tidningen med inbetalningskort som medföljer tidningen. Du kan när som helst säga upp din prenumeration via www.prenservice.se eller via telefon. Prenumerationen kan bara avslutas genom att du aktivt meddelar oss detta. Utebliven betalning för tidningen eller returnerad tidning gäller ej som uppsägning.

Vill du betala din prenumeration med kort (gäller endast titlar som anslutit sig till kortbetalning)?
När du valt den prenumeration som du vill köpa skall du välja det konto- eller betalkort som du vill betala med. Du fyller i de uppgifter som tidningen ber dig om, kortnummer, giltighetstid och eventuellt en säkerhetskod. Allt informationsutbyte överförs krypterat (i oläsbar form) vilket gör att informationen blir "insynsskyddad" och oåtkomlig för utomstående.

Är betalning med kort över Internet säkert?
Internetbetalningar måste vara säkra. Säkerheten skall innefatta såväl dig som köpare, som det säljande företaget. Titeldata samarbetar med Auriga AB och vi använder Auriga ePayment (tid. Posten Betalväxel) som är en säker tjänst för Internetbetalningar. Titeldata lagrar inga kortnummer eller säkerhetskoder. I verkligheten finns inte någon risk med kortbetalningar över Internet. Att kortnumret skulle snappas upp när det passerar över Internet för att sedan missbrukas är i princip endast en teoretisk risk. Det skulle innebär ett oerhört arbete bara att "fånga upp" kortnumret just i det ögonblink när det går över nätet. Dessutom används kraftfulla krypteringar och autencieringar vid överföringen av betaltransaktionen. Det är dessa säkerhetslösningar som gör att intrång i princip är omöjligt.
Risken att någon skulle komma över ditt kortnummer är mycket större i restauranger eller vanliga affärer! Om du, mot förmodan, skulle råka ut för obehöriga köp behöver du bara kontakta din bank/kortutgivare.

Vad händer om mitt kortköp inte går igenom?
Om din kortbetalning inte går igenom startas din prenumeration ändå och du får en avi hemskickad som du kan använda för att betala din prenumeration.

PRENUMERATIONSÄRENDEN
Alla ärenden som rör din prenumeration så som adressändring, utebliven tidning, reklamationer eller liknande hanteras av Titeldata.

www.prenservice.se

Kontakta Titeldata  (08.30-16.00)
Tel: 0770-45 71 65 
Tel (från utland): +46 770-45 71 65 

Titeldata AB Kundtjänst 112 86 Stockholm

För att ditt ärende med vår prenumerationsservice ska hanteras så snabbt som möjligt bör du ha ditt prenumerationsnummer tillgängligt.

BUTIKEN
Kontakta gärna oss gällande saknad eller skadad produkt du beställt från vår shop här på womenshealth.se

Kontaktperson
Johanna Benktander
Tel. 08-30 10 70
johanna@womenshealth.se
För att hjälpa dig snabbt ber vi dig ha ordernummer tillgängligt.

Vi erbjuder alla våra prenumeranter bättre pris på samtliga produkter.

För att ta del av erbjudanden, skapa ett konto genom att "Bli medlem" Är du redan medlem loggar du in högst upp på startsidan. Om du glömt användarnamn eller lösenord kan du enkelt få det återställt. Stöter du på problem – maila webmaster@womenshealth.se för dina uppgifter.


 
Följ oss fb_symbol twitter_symbol instagram_symbol
Annonser